Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Geen groot scherm

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Voetbal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:28:50    Onderwerp: Geen groot scherm Reageren met citaat

Anderlecht zal zondag geen groot scherm kunnen aanbieden aan haar supporters in het Constant Vanden Stock stadion voor de terugwedstrijd van de testmatchen om de landstitel tegen Standard Luik. Dat heeft paars-wit vandaag bekend gemaakt. De club krijgt hiervoor geen toestemming van BeTV, dat de rechten gekocht heeft voor de testmatchen.

"RSC Anderlecht had alle voorbereidingen getroffen en alle vergunningen van de gemeente verkregen om zondagavond haar stadion gratis open te stellen voor alle supporters om de match op een scherm van 62m² te kunnen volgen. Zo wilde de club haar supporters een maximale beleving geven van dé wedstrijd van het seizoen", aldus het bericht.

"BeTV liet vandaag echter weten géén goedkeuring te geven om de wedstrijd op groot scherm uit te zenden. RSC Anderlecht excuseert zich bij al haar supporters voor deze gang van zaken buiten haar wil om en hoopt iedereen te mogen verwelkomen om de spelers in het stadion te begroeten met de titel". (belga/ka)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 18:06:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze hebben het achteraf herzien zodat een 20 000 tal Anderlecht supporters het alsnog live konden beleven. Het is net voor en tijdens die testmatchen vaak onduidelijk geweest owille van 'welles' en 'nietes', zo gaf ik ook vaak informatie aan anderen door die ik net vernomen had en dan bleek je weer plots de grootste leugenaar te zijn! Wink Nee, het was echt niet makkelijk. Persoonlijk vond ik deze regeling anti sportief, de competitie was reeds geëindig en dan die afiche als testwedstrijden waar elke voetbalfanaat naar uitkeek. Waarom kon men niet eens solidair zijn met andere zenders en gewoon de pot verdelen over verschillende zenders! Als Vlaming kreeg ik de indruk dat dit een Waals/Brussels onderonsje was en dat wij daar niks mee te maken hadden. Na die eerste wedstrijd kreeg je reacties van mensen die zegden dat ze de wedstijd live via internet gevolgd hadden wat waar bleek te zijn, doch nadat ze ons de weg gewezen hadden tot die sites had ook die zender die een onderdeel van Telenet blijkt te zijn al de toegangen op internet laten blokkeren. We leven hier toch in een zeer democratisch land, is het niet? Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 22:48:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Kheb me vandaag laten vertellen (dus weet niet of het waar is) dat Telenet zijn klanten met digitale tv voor zo een kleine 37 euro per maand wel naar die matchen kan laten kijken. Maar 37 euro extra is me toch wat veel tenslotte is het sport he! Sport is een sociale bezigheid maar ze ontnemen terug alles wat sociaal kan maken. Pure geldklopperij!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 23:48:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Het klopt dat ieder een proefcontract kon nemen dat eveneens ten allen tijde opzegbaar was dacht ik. Het is gewoon een aanbiedingsstunt geweest en ik dacht wel dat een effectief contract 37 euro per maand bedraagt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:27:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een geldklopperij! Het is maar sport! Iedereen heeft het recht op vertier en plezier maar ze maken er een bedrijfwereld van! Spijtig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is al langer duidelijk dat voetbal een bedrijf is Joke, tal van grotere clubs zijn zelfs beurs genoteerd o.a Ajax Amsterdam. Niet vreemd dat het sociale in de maatschappij er volledig aan het uitgaan is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Voetbal Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum