Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Jobkorting discriminerend voor Vlaamse zelfstandige!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Politiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 28-05-2009 18:03:18    Onderwerp: Jobkorting discriminerend voor Vlaamse zelfstandige! Reageren met citaat

Het breekpunt van de open vld waarmee ze naar de verkieziengen stapt is de jobkorting voor iedere werkende vlaming te verdubbelen! Onlangs betekende dit nog € 250 à € 350! Over zelfstandigen werd met geen woord gerept! Nu zou open vld deze som willen verdubbelen wat een prijskaartje van 700 miljoen euro bedraagt. Groen is formaal tegen en vind dat de werklozen en gepensioneerden hier ook dienen in opgenomen te worden. Voor zelfstandigen is er blijkbaar niets. Men stuurt ook volop aan op fraude controles meer en beter uit te voeren. Meer dan de werknemer in de privé sector word de zelfstandige volledig in de kou gelaten. UNIZO waar staat dat eigenlijk voor? Ik heb nog niet één maatregel vernomen naar zelfstandigen toe om wat meer ademruimte te krijgen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 10:50:48    Onderwerp: Re: Jobkorting discriminerend voor Vlaamse zelfstandige! Reageren met citaat

Neem van mij aan dat dit onmogelijk kan. We hebben die centen niet!
De VLD doet niets anders dan zaken beloven maar het kan gewoonweg niet. Mensen die niet in die sector zitten laten zich hieraan vangen! MAAR HET KAN NIET! En idd voor zelfstandigen is er alweer niets voorzien!
Waarom denk je dat dit is? Zo weinig mogelijk rijken maken want wie rijk is verkrijgt macht en macht is iets wat de politiekers voor henzelf willen.
Zo denkt de VLD! Mispak u hieraan niet aub.
Ik contacteerde ooit UNIZO met een paar vragen. Wat als dit en wat als dat en het enige dat ik te horen kreeg was dat ik me hiervoor moest aansluiten om een antwoord te krijgen. Dus mijn vraag was, maar wat als u mij dan moet antwoorden dat jullie dat niet kunnen? Krijg ik dan mijn centen terug want dan kan ik bij jullie niets komen doen. En de reactie was negatief. Unizo is ook niet zo eerlijk als ze willen laten uitschijnen!. Indien een klant wanbetaler is en reeds lid van unizo en u bent later lid geworden en valt die klant aan. Wel vergeet dan de eerlijkheid maar! Ik ken mensen die hier helemaal niet meer over te spreken zijn. Zo eerlijk gaat het daar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 12:43:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Buiten de beloftes van de VLD en die van de CDNV is er één iemand die zegde dat daar geen geld voor is en dat was 2 weken geleden Herman Vanrompuy die tegen zijn eigen voorzitster Marianne Theysen inging om haar duidelijk te stellen dat ze iets beloven wat er niet kan komen! Die stond in bobbejaanland mooie woorden te geven tot een dubbele gezinsbijdrage. Toen de reporter vroeg of die er direct zou komen antwoorde ze leuk, binnen enkele jaren tot max 5 jaar zou dat kunnen duren. Leuke belofte , daartegen zijn ze misschien zelf niet meer aan het bewind. Politiek , ik word er misselijk van!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:34:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach het gaat hier zo, alle top politici willen maar 1 ding! Zichzelf verrijken en zichzelf laten voelen alsof ze god allemachtige zijn.
Khoop echt dat die mensen op een dag de harde realiteit zelf moeten beleven!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Politiek Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum