Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bejaarde vrouw in coma geslagen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Criminaliteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 23:13:45    Onderwerp: Bejaarde vrouw in coma geslagen Reageren met citaat

De 64-jarige vrouw uit Geraardsbergen die vrijdag in coma geslagen werd tijdens een handtasdiefstal, verkeert nog altijd in levensgevaar. Dat werd vernomen bij het parket van Oudenaarde, dat bevoegd is op de plaats van de feiten.

Het journaal van RTL-TVi meldde deze middag dat de vrouw overleden was aan haar verwondingen, maar het Oudenaardse parket weerlegt die berichtgeving.

De feiten gebeurden vrijdag aan de voordeur van de woning van het slachtoffer, Christiane De Cremer. Vier jongeren tussen 14 en 17 jaar oud en een 19-jarige hadden de vrouw geslagen en geschopt tijdens de diefstal. De politie kon nog dezelfde avond de daders oppakken, maar de bevoegde parketten lieten hen volgens Het Laatste Nieuws meteen weer vrij.

Jongeren uit Brussel, Lessen en Oudenaarde
De vrouw werd van het ziekenhuis in Geraardsbergen overgebracht naar het ASZ (Algemeen Stedelijk Ziekenhuis) in Aalst en vecht nog altijd voor haar leven. De verdachten zijn jongeren uit Brussel, het Henegouwse Lessen en Oudenaarde. Voor de minderjarigen zijn het jeugdparket van Brussel en van Doornik bevoegd. Het parket van Oudenaarde, dat bevoegd is voor de meerderjarige, geeft geen verdere commentaar op de inhoud van de zaak. (belga/mvdb)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 23:16:08    Onderwerp: Begrijpe wie begrijpen kan Reageren met citaat

Net als je denkt dat het niet erger meer kan, lees je wel terug iets anders dat alweer niet te begrijpen valt.
Ik vraag me dikwijls oprecht af waar dit gaat eindigen.
Maar waar zit het verstand van die juridische experts? Voor zover dat je ze experts mag noemen natuurlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 27-05-2009 00:14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Criminele jongeren hebben geen grenzen meer, geen greintje respect , gedragen zich als bloedhonden en groeperen zich meestal. Dit belooft tegen de tijd dat we zelf ouder worden, dan word de grijze massa vast opgelost door deze generatie die ons dood zal slaan, zo kun je het vatten als je dit dagelijks verneemt in onze maatschappij. Misschien moeten we ooit een verzekering afsluiten tegen jongeren geweld. Velen zullen mij tegenspreken maar sinds de vrouw mee uit werken gegaan is omdat onze maatschappij dit in de hand werkte want anders hoor je er niet meer bij is de opvoeding tot de kinderen met de nadruk op respect en maatschappelijke verantwoordelijkheid er sterk op achteruit gegaan. Wie buiten sommige ouders voeden hun kinderen nog zelf op, wie heeft er na zijn drukke werk en huishouden nog de nodige tijd om een familiaal band met zijn/haar gezin erop na te houden? Ik zou eerder opteren dat de vrouwen/mannen welke de opvoedrol van hun kinderen willen waarnemen dat deze de kans krijgen om deeltijds te werken en hen nog € 350 per maand extra te geven tot het opvoeden van hun kinderen. Enkel voor die het willen natuurlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:25:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel hangt idd af van de opvoeding.
Tot hier toe hebben wij een heel braaf kereltje maar je weet nooit wat komt!
Alhoewel onze jongeren doen het goed!
Ja ze maken lawaai, ja sommigen hangen aan de drugs en die kerels steken stoten uit. We moeten die hard aanpakken willen ze er lessen leren!
MAAR van de vele ellende die jongeren veroorzaken zitten heel wat andere rassen dan het Belgische.
Vraag eens aan 100 Belgische jongeren wat ze denken van een moord en vraag eens hetzelfde aan een ander ras! Je zou verschieten!
Dat komt omdat wij die kerels met alles laten weglopen, we pakken onze jeugd aan die uit de hand loopt en dat moet! Maar we pakken andere rassen die stoten uitsteken niet aan! Hoe kan je dan beterschap verkrijgen? Onze jeugd doet het relatief goed. Mits uitzonderingen natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 12:56:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is nu net het grote probleem dat vooral in groot steden de kans groot is dat onze jongeren zich associëren met de buitenlandse jongeren, zelfs in kleinere gemeenten gebeurd dat. Dan steekt zich de 'uitdaging' de kop op in allerlei vormen, zoals jij durft geen lijntje snuiven, jij durft geen pilletje slikken, je durft die vrouw haar handtas niet stelen. We gaan die drie gasten eens aanpakken etc...........Eens de respect grens overschreden word volgen er slachtoffers! Het afschaffen van de legerplicht heeft hier deels een invloed in het gedrag van sommigen, daarom ben ik buiten gesloten instellingen voorstander om de kazernes die staan weg te krotten om te vormen tot onderwijs met dicipline voor die het nodig hebben!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:36:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zal jou als ouder toch maar overkomen als uw kind dergelijke stoten uitsteekt want je mag nog zo jouw best doen, het doet heel veel, maar echte garantie kan het niet bieden. Ik heb met die mensen te doen.
Maar ik weet heel goed, ik ben misschien een vrouw, maar de eerste die in mijn huis staat zonder uitnodiging of de eerste die een poot naar mijn gezin uitsteekt die loopt niet te lang meer op deze aarde.
En kga dat heel slim spelen zenne!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Criminaliteit Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum