Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwe man: de himbo

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Vooral voor dames
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:37:54    Onderwerp: Nieuwe man: de himbo Reageren met citaat

Er is alweer een nieuwe man geboren: de himbo. Deze mannelijke 'babe' is alleen maar bezig met zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid.

Types
Na de echte gentleman die weer gesignaleerd is en de gastroseksueel die met kookpotten weet te verleiden, lijkt de himbo in opmars. De naam werd in Amerika uitgevonden waar ze worden vergeleken met vrouwelijke 'bimbo's' en babes als Pamela Anderson, Paris Hilton en Kate Perry. Net als deze dames, wandelen himbo's nooit de deur uit zonder aan hun looks te werken.

Rolmodellen
De mannelijke 'babe' spiegelt zich aan rolmodellen als David Beckham, Brad Pitt en Matthew McConaughey. Hj gaat voortdurend op zoek naar bevestiging van zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid. Daar draait het allemaal om. Een serieus gesprek is niet voor hem, verwacht geen ellenlange discussies of moeilijke vragen. Wel wil hij het, net als zijn rolmodellen, het maken in de muziek-, mode- of sterrenwereld. Zijn levenservaringen zullen hem daarbij niet helpen, wel zijn looks.

Haren
Zijn vrouwelijke aanhang is groot, mede dankzij zijn geweldige 'looks'. Dat weet hij en zal zich omringen met het nodige gezelschap. Zo zet hij steevast een zonnebril op, zelfs in de winter. Heiliger dan wat ook, is zijn haardos. Als zijn haar goedzit, is de jongen tevreden. (lvl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:41:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Geef mij maar een man. Kben nogal ouderwets op dat vlak.
Een man die thuiskomt en eerst de handen wast omdat ze vuil zijn. Geen tuttebel die uren voor de spiegel staat en niet weet wat er op de wereld te beleven valt.
Een man moet een man blijven, proper en netjes gewassen maar sebiet moeten we nog mascara kopen omdat hij er beter wil uitzien.
Sorry maar dan kan ik me zo goed als een vrouw zoeken. Komt dan op hetzelfde neer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:33:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben al op weg naar een 'verwijfde man' Joke, ik moet je bekennen dat ik dagcréme gebruik en als ze me een staaltje in de parfumerie meegeven met nachtcréme gebruik ik deze ook. verder ben ik gek op Gucci en Armani parfums. Onderaan gaat alles nog zijn ouderwets gangetje al gebeurt het soms dat hij zich soms in het bos bevind en later er weer buiten! whahahaha Wink Embarassed

Laatst aangepast door speedy op 31-05-2009 15:06:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:42:04    Onderwerp: Reageren met citaat

lol maar ik wrijf de kilometervreter zijn gezicht ook in als het te droog aan het worden is zenne! En ik koop hem ook lekker geurende parfum, kheb daar zelf een zwak voor.
Maar jezelf verzorgen is iets anders dan je als een vrouw gedragen.
Maar ik zie de kilometervreter toch niet alle vijf minuten voor de spiegel staan om zijn wenkbrauwen bij te werken. Geloof het of niet er zijn mannen die dit ook iedere week doen. Kweet niet of ik me daar goed zou bij voelen. Laatst zag ik op de trein een man die zijn haar van de benen had afgedaan omdat hij 3/4 broek aanhad. En het was afgeschoren zag je heel goed. Dan weet ik niet goed wat ik moet denken van die echte man!

Mannen die op mannen vallen, vind ik dat nogthans heel gewoon. Das bizar maar mochten die dat niet doen dan zou ik dat ook weer ongewoon vinden. Denk dat ik te complex ben in dit geval.

Toen ik gisteren met ons ma, haar pup ging kiezen kwamen bij zo een man terecht. Heel verzorgde persoon maar je zag ook meteen dat hij op mannen viel en dan verwacht je tiptop in orde man tot op het vrouwelijke af. Niets mis mee, maar als man en vrouw is het toch iets anders.

Kheb dat al aan vrienden die op mannen vallen laten weten. Als er ene zijn wenkbrauwen niet uitgetrokken heeft zeg ik dat dan wel.
Maar das anders. Enfin het ligt aan mij lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 15:13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat betreft die man met 3/4 broek kan een wielrenner geweest zijn Joke, deze durven wel eens hun benen scheren om minder infecties te hebben van zwerende haarschachtjes of huidirritaties! Maar omgekeerd vrouwen met een bovenlip beharing of met kinhaar daar knap ik ook op af zelle! En een verzorgde bikini lijn is ook altijd fijn om in de buurt te zijn! Embarassed Wink foei, foei, kan't ook nie verhelpen! sorry!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 15:30:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Je laat me lachen. Ik kijk ook even om hoor als ik behaarde vrouwen zie lopen. Het is altijd een beetje onnatuurlijk, terwijl wij (diegenen die alles proberen in toom te houden) onnatuurlijk bezig zijn.
Er zijn zo van die zaken waarbij vrouwen ook beter even zouden nadenken. In eerste instantie dacht ik bij die man op de trein ook aan een wielrenner maar toch ik vind het raar.
Er zijn zo van die zaken die je toch even laten opkijken. Ik probeer niet te staren maar soms he, soms is het echt wel moeilijk. Regelmatig zien wij een travestiet lopen. En het is wennen daar moet ik eerlijk in zijn. Maar wanneer die zich niet goed onthaarde, dan kan ik u verzekeren dan staar je. Ik heb niets tegen die mens. hij kent beleefdheidsnormen en respect alhoewel hij het vaak niet terug zal krijgen. Maar ik kijk ook.
Ik respecteer hem evenveel als ieder ander. Het zal je tenslotte maar overkomen in een verkeerd lichaam zitten, maar dan is het toch opletten geblazen. Ik wil absoluut soms niet lachen maar toen ik hem de laatste keer zag moest ik mezelf in toom houden. Het lachen zou me spontaan uitgebroken hebben want hij was een deel van zijn baard vergeten. Ik heb niet gelachen want ik wil die mens ook niet kwetsen. Ik respecteer hem enorm voor zijn lef en hem als persoon. Maar is soms een spontane menselijke reactie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Vooral voor dames Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum