Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Daders steekpartij Simon Wijffels laten van zich horen.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Criminaliteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:18:43    Onderwerp: Daders steekpartij Simon Wijffels laten van zich horen. Reageren met citaat

"Daders steekpartij Simon Wijffels laten van zich horen
Lev en Michael G., de twee minderjarige Oekraïens-joodse broers die in september 2007 hun schoolgenoot, de toen 14-jarige Simon Wijffels, in de buurt van de school in het centrum van Gent neerstaken met een mes, hebben vanuit Israël een teken van leven gegeven aan hun raadsman in België.

"Ik heb via het internet een oppervlakkig contact gehad met hun ouders", zegt advocaat Stany Buysse. "Ze excuseren zich nog eens tegenover de familie van Simon, maar ze komen niet naar België voor het proces, dat maandag start." (belga/mvl)"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze excuseren zich?! Ze lachen hun slachtoffer gewoon uit. Veilig in hun thuishaven en binnen de kortste keren terug in België zonder er iemand weet van heeft, tenzij de ocmw natuurlijk. Totdat ze een volgend slachtoffer maken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 24-05-2009 00:50:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Uiteindelijk hebben criminelen hier meer rechten dan de slachtoffers en hun familie! Dat konden we weer vaststellen na de verkeersaggressie te Kalken. Slachtoffer minstens één maand werkombekwaam terwijl de dader terug vrij in het verkeer kan na verhoring. Waarom trekken ze het rijbewijs niet meteen in?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 24-05-2009 14:58:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mijn part mogen ze die kerel voor de rest van zijn leven laten opdraaien voor zijn slachtoffer. Of die kerel nu werkt, dopt of op den ocmw staat iedere maand loonbeslag naar zijn slachtoffer. Als ze dat een paar keer gaan uitvoeren dan gaat er al wat minder agressie zijn.
Ze mogen van mijn part ook de rest van zijn leven zijn rijbewijs ontnemen maar iets zegt mij dat hij zowel mee als zonder rijbewijs zal rijden. Maar je zal toch maar het slachtoffer zijn he!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 17:49:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt Joke, ik denk dat ze vaak onder de drugs zitten want wees eerlijk wie doet dat in normale omstandigheden. 1. racen kan niet 2. iemand aanpakken omdat hij/zij nog begaan zijn met de gek om erger te voorkomen! Ik knipperde vroeger ook met m'n lichten als ze echt roekeloos reden maar doe dat al geruime tijd niet meer. Als ze me roekeloos voorbij steken en ze plakken tegen een boom of dienen van de asfalt afgeschraapt zal het me niks uitmaken omdat ze het zelf zoeken. Vorige nacht tijdens de storm ter hoogte van Petit Roux richting Parijs kwamen we in die gevaarlijke bocht waar je maar 90 mag doen want deze blijft draaien en ik heb er al eens eentje op z'n dak zien liggen en de bestuurder lag ernaast. Net achter de bocht lag er een boom over de ganse breedte van de twee vaks baan ( autostrade ) toen ik eraan kwam stond er een auto voor die boom gevolgd door een trekker en nog een 4 tal andere wagens. We stonden allen met onze 4 knipperlichten aan, komt er eentje tegen redelijke snelheid afgereden en moest plots alles dichtslaan om net niet de boom te raken, dan vloog hij direct uit zijn wagen en dacht dat hij die boom eens ging verplaatsen, dat was meer 'boomaggressie' dat hij vertoonde! Smile na een tijdje zijn we de graskanten uiterst links van de top van de boom gaan aanvoelen met onze voeten om vast te stellen of we daar niet langs konden en dat lukte uiteindelijk. We dienden de weg verder te zetten tegen 40km/h omdat er tal van takken afgebroken waren! Tegenwoordig heb je in de duurdere wagens van die snufjes die U kunnen bijstaan indien het fout loopt, doch velen denken dat door die snufjes hun niks kan overkomen en schatten het rijden volledig verkeerd in. Ik begrijp eigenlijk die aggressie niet! Waar ik wel persoonlijk van kan ontploffen is het bumper kleven waar je in Nederland een fikse boete kunt voor krijgen. Ik probeer dan kalm te blijven door mezelf aan het maximum toegelaten te houden want ik betaal evengoed wegentax als die andere achter me met z'n extra pk's!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 22:43:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanachter het stuur zijn velen macho he speedy.
Velen denken dat de dood hen niet kan vinden. Maar wat ik erger vind is dat die agressie meestal wel slachtoffers brengt maar dat de smeerlappen blijven lopen zonder een schrammetje. Alsof niets nog kan eerlijk gaan, gaat het ook met dat niet eerlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Criminaliteit Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum