Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dames betalen meer voor grotere cup maten!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Voeg zelf toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 17:28:20    Onderwerp: Dames betalen meer voor grotere cup maten! Reageren met citaat

Onlangs bleek dat dames meer zouden betalen voor grotere cupmaten. Persoonlijk vind ik dat onterecht. Je hebt dit van moeder natuur meegekregen, sommige dames met maatje 36/38 en met een stevige buste hebben hier zelfs vaak last van in de rug en beweren dat het zeker geen pretje is om door het leven te gaan! Persoonlijk vind ik het extra betalen voor die grotere maat discriminerend want voor elke buste is het van crusiaal belang dat deze verstevigd word of letterlijk gedragen word zodat ze niet te vlug doorzakken wat ook al geen leuke ervaring is. Misschien kunnen ze een extra tax heffen op diegene die al reeds van nature uit over een prachtige buste beschikken en deze nog willen vergroten d.m.v. inplantaten waar ik persoonlijk tegen ben! Enkel die dames die weinig of niks op natuurlijke manier meegekregen hebben en hierdoor vaak een complex hebben vind ik het wel een goede oplossing. Ik heb ooit één keer 2 siliconen borsten in m'n handen gehad en dat waren die van Denise van de Pin Up Club, maar het gevoel is toch niet dat, sorry, geef mij maar de natuurlijke! Ik hoop dat de dames me niet scheef bekijken met dit onderwerp maar mss worden de mannen ook wakker om naar dit forum te komen! Wink Misschien nu aan de dames om eens wat te schrijven over de mannen! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 22:37:33    Onderwerp: Re: Dames betalen meer voor grotere cup maten! Reageren met citaat

Lol men wil beweren dat er veel meer stof zit in een grote cup maat.
Persoonlijk moet ik zeggen dat er merken zijn die daar heel goed op inspelen. Die alles bieden wat een vrouw nodig heeft op dat vlak.
Wat ik schandaliger vind is het feit dat dames die een borstamputatie ondergingen schandalig veel moeten betalen voor een aangepaste BH.
Mijn tante in de tijd moest naar een specifieke winkel om daar heel wat geld neer te leggen om er enigsinds vrouwelijk te blijven uitzien. Daar moeten ze iets aan doen. Want die prijzen zijn nog schandaliger.
Tenslotte kent iedere vrouw haar fierheid. Zal bij de mannen ook zo zijn zeker?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 23:03:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt volkomen gelijk Joke, zover had ik niet nagedacht en deze mensen hebben het niet gevraagd, het is hun overkomen. Men laat deze mensen ook in de kou staan, nadat ze er dagelijks mee geconfronteerd worden en daarbij nog eens de rekening gepressenteerd krijgen. Sommige dingen wennen, ik ben ervan overtuid als een dame deels haar vrouwelijkheid verliest dat het om een verminking gaat wat moreel zwaar te dragen is! Maar wie is er nog bezorgd om diegene die afhaken in het systeem want eens je niet meer kunt betalen lig je hier uit het systeem al beweren ze dat ons sociaal systeem zo prachtig is. Wel zolang je zelf nog kunt bijdragen, eens dat gedaan is .......................................................
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bibi585



Geregistreerd op: 24 Mei 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 27-05-2009 03:23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is, spijtig genoeg, voor alles zo.
Wie wat grotere voeten heeft of lange benen, brede schouders, linkshandig is, ... allemaal betalen we meer om aan ons gerief te geraken anders val je gewoon uit de boot.
Langs de ene kant wel te begrijpen en niet alleen omdat er meer grondstoffen nodig zijn. Ook het productieproces is duurder.
Er worden kleinere hoeveelheden gemaakt waardoor er meer tijd verloren gaat bij het eventueel instellen van machines, de verpakking, handwerk i.p.v. bandwerk waardoor de kostprijs een stuk hoger uitvalt.
Niet fair maar wat doe je eraan?
Wie ooit eens ernstig ziek is geweest krijgt ook onverbiddelijk levenslang.
Postje bij de overheid, post, telecom, leger, ... vergeet het maar en voor de rest van je leven hogere premies betalen voor verzekeringen en dergelijke, moeilijker aan leningen geraken enzoverder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 10:43:58    Onderwerp: Reageren met citaat

"Wie ooit eens ernstig ziek is geweest krijgt ook onverbiddelijk levenslang.
Postje bij de overheid, post, telecom, leger, ... vergeet het maar en voor de rest van je leven hogere premies betalen voor verzekeringen en dergelijke, moeilijker aan leningen geraken enzoverder."


Het frustrerende aan ons verhaal. En overal waar je komt krijg je hetzelfde te horen. Maar eens je de draad weer wenst op te pikken en ze kunnen terug van u profiteren dan tel je weer maar hulp krijg je nog altijd niet! Sommige mensen beseffen niet dat er tijdens ziekte ook heel wat extra kosten zijn. Medicatie, dokters, therapie ed.
Je komt zomaar niet rond met 1000 euro. Veelal krijg je gewoon zelfs de terugbetaling van de medicijnen niet. De adviseurs weten gewoonweg meestal niet waarom sommige medicijnen worden voorgeschreven. Controleurs weten niet altijd wat het is, zelfs niet na het inkijken van het dossier. Als de verwoording iets te moeilijk is gaan die door het lint!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Voeg zelf toe Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum