Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tom Boonen opnieuw betrapt op cocaïne

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Wielrennen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:32:38    Onderwerp: Tom Boonen opnieuw betrapt op cocaïne Reageren met citaat

Collega-wielrenners reageren gelaten op het nieuws dat Tom Boonen opnieuw betrapt is op het gebruik van cocaïne. Ze begrijpen niet hoe dat mogelijk is, want Boonen is tenslotte één van de allergrootsten, zeker in ons land.

Hoe denken jullie hierover?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 22:35:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Er moet duidelijk een onderscheid gemaakt worden tussen competitie en privé. Tot nu toe heeft men Boonen nog niet betrapt in competitie, enkel in zijn privé. Natuurlijk als de media één persoon in het vizier houd is het niet moeilijk zijn/haar doen of laten te volgen. Boonen rijd zijn wagen stuk, Boonen rijd te hard, Boonen heeft een voorbeeldfunctie in de maatschappij. Boonen liet zich gaan en gebruikte cocaïne als party drug. Ik kan me in gods naam niet voorstellen wat het geeft in een roes van cocaïne te fuiven want ik ken het niet. Zijn we misschien niet van deze tijd en veroordelen we alles wat maar met drugs te maken heeft? Ik heb het er wel moeilijk mee dat hij dit gebruikt terwijl men door enkele pintjes en zich achteraf laten naar huis brengen ook een stapje in de wereld kan zetten. Niemand kan begrijpen wat het moet zijn om 300 dagen gediciplineerd te moeten leven. Alles volgens een lijstje betreffende eten, sportschema's en die miljoenen ogen die op je gericht zijn, die verwachten dat je telkens de beste bent. Toen Tom 2x gesnapt werd door te snel te rijden werd hij steeds gelinkt met het peterschap tot kinderen veilig in het verkeer. Men heeft hem dat geschonken, hij heeft dat peterschap niet gevraagd. Welke ouder van kinderen rijd eens niet te snel, rijd al eens niet onder invloed, zijn ze zelf dan ook geen voorbeeld voor hun kinderen? Als hij controle heeft over het gebruik wat bewezen is want anders zou hij tijdens de wedstrijden al reeds gesnapt zijn. Tenslotte is het zijn lichaam niet het mijne, niet mijn keuze! In dit opzicht nog liever dit dan 7 profvoetballers die zich rotamusseren met een minderjarig meisje in een hotel waarbij ze meermaals verkracht word, dat vind ik persoonlijk veel erger en dat is ook reeds gebeurd. Die voetballers lieten hun ook eens gaan na een gans seizoen strikt de regels te moeten volgen. Misschien hadden ze ook nog wat genomen, wie weet. Tom is een jonge kerel welke moet omgaan met veel druk omwille zijn succes , maar hij is verre van een crimineel zoals hij eerder afgeschilderd werd! Voor mij is Tom de Tom van voorheen, daar is niks aan veranderd. Iemand die openlijk op tv en pers duidelijk maakt dat hij hulp aanvaard is een groot persoon, doch bleef de media maar doorhameren. Ga gewoon iedereen eens volgen in de topsport, sommigen zullen ergere dingen doen omdat ze ingedekt worden. Lejaer mist bocht, rijd zijn BMW X5 in de prak tegen een woning, hij weigert alcoholtest en verklaard dat hij in slaap gevallen is. Profspeler van Anderlecht die eveneens een voorbeeldfunctie heeft doch word er even over gerept in de media! This is Belgium. Tom ik laat je niet vallen!

Laatst aangepast door speedy op 31-05-2009 13:13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:30:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij heeft idd een fout gemaakt. Drug brengt lijden. Maar er zijn idd heel wat moedertjes die thuis dezelfde zoon of dochter lopen hebben met hetzelfde probleem. En ik zou dat ook niet graag in de krant zien verschijnen. Maar journalisten zijn idd uit op sensatie. Echte journalistiek heeft lef nodig en niet iedereen heeft die, dus maar sensatie dan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Wielrennen Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum