Huisje wel tevree Huisje wel tevree
Waar vrije meningsuiting kan.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mooier naakt zonder gêne

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Vooral voor dames
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:34:42    Onderwerp: Mooier naakt zonder gêne Reageren met citaat

Vrouwen hebben complexen over hun lichaam. Zelfs als ze naakt voor hun liefste moeten verschijnen, slaat regelmatig de twijfel toe. Om zelfzekerder voor de dag te komen, sprokkelden we twaalf tips die beter naakt doen voelen.

Tip 1: Een peeling is onontbeerlijk voor een zacht en glanzend lichaam. Vooral tijdens de zomer is het belangrijk om de dode huidcellen weg te boenen en stralend voor de dag te komen.

Tip 2: Een zelfzekerder gevoel krijg je door een kleurtje. Een gebronsde huid geeft een slankere indruk zonder te diëten. Zo vallen ook andere imperfecties minder op als spataders of geboortestriemen.

Tip 3: Make-up kan helpen, maar is niet te gebruiken op je hele lichaam. Opteer voor een olievrije glanzende moisturizer die je huid doet stralen. Vaak bevatten ze lichtweerkaatsende effecten die je een sensuele look geven.

Tip 4: Gebruik gekleurde lakens. Deze geven je uiterlijk een warmere gloed, zelfs zonder een bruin kleurtje.

Tip 5: Er goed uitzien kan niet zonder een lekker geurtje. Besprenkel je decolleté en polsen lichtjes en gebruik een warme, kruidige geur.

Tip 6: Je haar stylen lukt beter bij niet pas gewassen haar. Vergeet ook niet dat warrig haar best wel sexy kan zijn.

Tip 7: Vergeet je onderste haren niet. Waarom je bikinilijn niet in een speelse vorm waxen? Ga je liever 'au naturel', maakt een snelle trimbeurt al een heel verschil.

Tip 8: Sexy heeft niet alleen met je lichaam te maken. Een zacht schemerlichtje helpt je figuur te flatteren. Tracht scherp licht te vermijden, opteer voor kaarsen en vloerlampjes.

Tip 9: Hou de temperatuur in de gaten. Te warm doet je teveel zweten, koude geeft je rillingen en doet op het verkeerde moment wat met je tepels.

Tip 10: Onderschat de kracht niet van een simpele mani- of pedicure.

Tip 11: Eet een lichte maaltijd voordat je straks naakt verschijnt. Je wil er niet opgeblazen uitzien.

Tip 12: Het is niet omdat je naakt bent, dat je geen accessoires aan kan. Hoge hakken zijn sexy en maken je benen slanker. Ook juwelen kunnen mooi staan op een naakt lichaam.

Tip 13: Last but not least: geniet. Wie zich sexy en geweldig voelt, ziet er ook zo uit. (lvl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 23-05-2009 13:39:28    Onderwerp: Photoshop Reageren met citaat

Sommige vrouwen lezen teveel boekjes waarin teveel foto's staan van photoshop modellen. Er bestaat geen perfect wezen op de wereld!
Die tips kunnen idd een boost geven aan het zelfvertrouwen.
Maar minder naar die voorbeelden kijken is volgens mij nog het meest effectief.
Ieder wezen op zich is uniek en mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 21:54:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie zegt dat hij geen gebreken heeft is een gebrekkig iemand, nobody's perfect! Iedereen is mooi, elke vrouw is uniek en de schoonheid zit vaak vanbinnen! as a compliment , Speedy Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 22:52:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Is het jou nog niet opgevallen dat hoe beter je persoon kent, hoe knapper of lelijker hij/zij wordt?
Dus het heeft idd wel heel veel met het innerlijke te maken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 26-05-2009 23:30:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie zich binnenin niet goed in z'n vel voelt kan het ook niet uitstralen, maar het klopt als je iemand leert kennen dat de persoon in kwestie steeds mooier word als je deze ontmoet of zich als tegenpool gedraagt volgens het magnetisme! Trouwens een lach kost niks maar geeft direct een ander beeld van een persoon!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 11:43:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd een lach op het gezicht zet aan tot teruglachen.
Ik kan soms ook nors kijken zeggen ze.
Kzal daar dan eens rekening mee houden! Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
speedy



Geregistreerd op: 23 Mei 2009
Berichten: 37
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 13:27:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach nee, blijf wie je bent, nors kijken hoort erbij, het overkomt iedereen, je kunt moeilijk lachen als je het met iets niet eens bent of slecht gehumeurd bent. Het is mensenlijk Joke Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joke
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Dec 2008
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 31-05-2009 14:00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Het heeft niets met humeur te maken. Schijnt kijk ik heel nors als ik in Brussel op straat loop. Collega's lachen daar mee. Meestal lach ik, maar ik kom op straat en daar gaat mijn gezicht. Zoals een hond die de tanden wil tonen als hij met rust wil gelaten worden zeker.
Ik sta vrij bekend om een goedlachs persoon te zijn. Ik lach met heel veel, ken zelfspot en probeer (ik probeer) heel positief te zijn. Maar net zoals bij iedere vrouw heb ik maandelijks een mindere dag Twisted Evil Rolling Eyes Dat zijn dan de "mormonen" lol.
Kan ik niets aan veranderen! Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Huisje wel tevree -> Vooral voor dames Tijden zijn in GMT + 4 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum